Google نے پیر کو تنظیموں کو جدوجہد کرنے میں نئے قدموں کا اعلان کیا، جس میں پرنٹ سے ڈیجیٹل تک منتقل ہونے والے پبلشرز کے لئے تازہ آمدنی پیدا کرنے کے لئے ایک طویل عرصے تک "پہلی کلک مفت" پالیسی کا خاتمہ کرنا شامل ہے.
یہ حرکت بڑھتی ہوئی تنقید کے تناسب میں آتی ہے کہ آن لائن پلیٹ فارم اکثریت سے زیادہ آمدنی کا شکار کر رہے ہیں کیونکہ زیادہ قارئین کو خبروں کے لئے ڈیجیٹل پلیٹ فارمز بن جاتے ہیں.
گوگل کے نائب صدر فلپ سکندر نے کہا "مجھے یقین ہے کہ گوگل اور نیوز پبلشرز اصل میں عام وجہ کا حصہ بناتے ہیں." "ہمارے صارفین کو اعلی معیار کے صحافت کی حقیقی قدر ہے."
Google نے ایک سلسلہ کے اقدامات کا اعلان کیا، جس میں سب سے اہم بات یہ ہے کہ خبروں کی تنظیموں کی ضرورت دہائیوں کی دہلی کی پرانی پالیسی کسی نیوز کو تلاش کرنے کے بغیر تلاش کی تلاش میں تلاش کرنے کے لۓ، معیاری "پہلی کلک مفت."
یہ ایک "لچکدار سمپلنگ" ماڈل کی جانب سے تبدیل کیا جائے گا جس کو پبلشرز کو کسی بھی وقت منتخب کرنے کے لئے سبسکرائب کی ضرورت ہوگی.
گوگل کے نائب صدر، رچرڈ گنگراس نے کہا کہ "ہم سمجھتے ہیں کہ ایک سائز بالکل مناسب نہیں ہے."
یہ نیوز تنظیموں کو یہ فیصلہ کرنے کی اجازت دیتا ہے کہ کوئی قیمت پر مضامین دکھائے یا کچھ یا تمام مواد کے لئے "paywall" کو لاگو کرنا چاہے.
گنگراس نے کہا کہ پیر کو مؤثر نئی پالیسی، دنیا بھر میں ہوگی.
انہوں نے کہا کہ یہ واضح نہیں ہے کہ کس طرح بہت سے پبلشرز کو فوری طور پر فوری طور پر ادائیگی کرنے کا عمل شروع کرنا ہوگا.
انہوں نے نئی پالیسی کی ایک کانفرنس کال کو بتایا کہ "ہماری کوششوں کا رد عمل مثبت ہے."
"یہ سبسکرائب مارکیٹ میں سلور گولی نہیں ہے. یہ معلومات کے لئے ایک بہت ہی مقابلہ مارکیٹ ہے. اور جب لوگ ان کی قدر کا خیال رکھتے ہیں تو سبسکرائب کرتے ہیں. "
Google نے کہا کہ یہ ایک "پیمائش" نظام کی سفارش کر رہا ہے جس میں ہر ماہ 10 فری مضامین کی رکنیت کی حوصلہ افزائی کا بہترین طریقہ ہے.
نیوز کور کے چیف ایگزیکٹو رابرٹ تھامسن، جن کی کمپنی برطانیہ اور آسٹریلیا میں وال سٹریٹ جرنل اور اخبارات چلاتے ہیں، نے Google کی اعلان کا خیر مقدم کیا.
"اگر مناسب طریقے سے تبدیلی متعارف کرایا جائے تو، صحافی ہر جگہ اور مطلع شدہ معاشرے کی وجہ سے اثرات کا مثبت طور پر مثبت ہو جائے گا،" تھومسن، پہلے گوگل پالیسی کی ایک سخت تنقید کا ایک بیان.
تھامسن اور دیگر نے شکایت کی تھی کہ "سب سے پہلے مفت" مجرم خبرنامہ تنظیموں پر کلک کریں جنہوں نے Google مضامین میں اپنے مضامین کو ختم کرکے حصہ لینے میں انکار کردیا.
انہوں نے کہا کہ "پہلی کلک مفت (دوسرا کلک کریں مہلک) کی ناقابل اعتماد موت کی وجہ سے قانونی صحافت کی قیمت کو تسلیم کرنے اور انٹرنیٹ پر ثابت ہونے میں ایک اہم قدم ہے."
کیلیفورنیا ٹیکنیکل ٹیک بھی کہا جاتا ہے کہ یہ پبلشرز کو سبسکرائب کرنے میں آسان بنانے کے لئے کام کریں گے، بشمول قارئین کو ایک منجمد رجسٹریشن کے عمل سے بچنے کے لئے اپنے Google یا Android اکاؤنٹ کے ساتھ ادائیگی کرنے کی اجازت دی.
گنگراس نے کہا کہ "ہم سوچتے ہیں کہ ہم اسے ایک کلک میں لے جا سکتے ہیں."
انہوں نے وضاحت کی ہے کہ لوگوں کو خبروں کے لئے ادائیگی کرنے کے عادی ہونے کا عادی ہو جا رہا ہے، لیکن یہ کہ "کبھی کبھی سبسکرائب کرنے کے لئے سائن اپ کرنے کے دردناک عمل کو بند کر دیا جا سکتا ہے. یہ صارفین کے لئے یا نیوز پبلشروں کے لئے بہت اچھا نہیں ہے جو آمدنی کا ایک اہم ذریعہ سبسکرائب کرتا ہے. "
انہوں نے مزید کہا کہ Google خبر تنظیموں کے ساتھ اعداد و شمار کا اشتراک کرے گا تاکہ انہیں کسٹمر رشتہ قائم رک سکے.
انہوں نے کہا کہ "ہم کسٹمر کے مالک نہیں ہیں." "ہم صارف کا نام فراہم کریں گے، ای میل اور اگر ضروری ہو تو، ایڈریس."
گنگراس نے کہا کہ گوگل ایسے طریقوں کو بھی تلاش کر رہا ہے جو "پبلشرز کو ممکنہ صارفین کو تسلیم کرنے کے لئے مشین سیکھنے کا استعمال کرنے کے لئے،" خبر تنظیموں کی مدد کے لئے انٹرنیٹ کی وشال کی ٹیکنالوجی کو ملا.
انہوں نے مزید کہا کہ گوگل خود اپنے لئے آمدنی پیدا کرنے میں تبدیلیوں کو لاگو نہیں کر رہا تھا، لیکن کچھ مالی تفصیلات ابھی کام نہیں کیے گئے تھے.
انہوں نے نوٹ کیا کہ گوگل کی رکنیت سے متعلق آمدنی کا ٹکڑا لینے کا ارادہ نہیں ہے.
انہوں نے کہا کہ "ہمارا ارادہ ممنوع ہے جیسے ممکنہ طور پر."
ریسرچ فرم ایمارٹریٹ کا اندازہ ہوتا ہے کہ گوگل اور فیس بک 2017 میں ڈیجیٹل تشہیر آمدنی کے 63 فی صد میں لے جائے گا، یہ خبر تنظیموں کو آن لائن مقابلہ کرنے میں مشکل ہے.
فیس بک تنظیموں کو مزید سبسکرائب کرنے میں مدد کرنے میں مدد ملتی ہے.
2015 میں Google نے یورپ میں "ڈیجیٹل نیوز انیشی ایٹو" کو تخلیق کیا جو جدید صحافت کے منصوبوں کے لئے فنڈز فراہم کرتی ہے.
Tags:
Adsence
